Tampereen teknillinen yliopisto valitsi Kaski Agencyn

TTY kilpailutti kesän 2017 aikana opiskelijamarkkinointinsa kumppanin. Tavoitteena vahvistaa tekniikan yliopiston brändiä parhaiden opiskelijoiden rekrytoimiseksi. Kaski Agency erottui raikkaalla viestintätavalla ja designilla.

Kumppanin valinnassa painoivat kampanjasuunnitelman oivaltavuus, visuaalinen erottuminen ja selkeys. Kampanjabudjetin realistisuus oli myös yksi tärkeimmistä valintakriteereistä; kampanjaidean piti olla toteutettavissa hyvin ja kustannustehokkaasti olemassa olevilla resursseilla. Kiitosta sai myös Kasken kansainvälisten toimenpiteiden tuntemus.

– Kasken ehdotus erottui selkeästi muista. He osasivat sukeltaa syvimmälle opiskelijoiden ajattelumaailmaan. Kampanjaidea on raikas ja dynaaminen, ja siitä voidaan helposti jalostaa sisältöjä eri kanaviin – erityisesti digitaalisiin, joita opiskelijat seuraavat eniten, kertoo Tampereen teknillisen yliopiston brändijohtaja Jaana Kaartinen.

– TTY:n tarjoama koulutus ja tutkimus ovat merkittäviä niin kasvavan Pirkanmaan kuin koko maankin kannalta. On hienoa päästä nostamaan TTY:n tunnettuutta ja houkuttelevuutta opiskelijoiden silmissä, iloitsee Kaski Agencyn Tampereen yksikön johtaja Tia Lilius.